آیا پس از جراحی بینی می توان از عینک استفاده کرد؟

آیا پس از جراحی بینی می توان از عینک استفاده کرد؟

در این مقاله قصد داریم شما را با مهم‌ترین سوال در رابطه با جراحی بینی که سوال مورد نظر به شرح این است که آیا پس از جراحی بینی می‌توان از عینک استفاده کرد یا خیر؟ آشنا کنیم. جراحی بینی جزو عمل ‌های پرطرفدار و محبوبی است که در چند سال اخیر در کشور ایران بسیار مورد انجام قرار می‌گیرد. این عمل در حالی که جزو عمل ‌های سبک محسوب می‌شود اما برخی از مراقبت ‌هایی را تا مدتی نیاز دارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. به عنوان مثال، برخی از فعالیت‌ های روزانه و به پشت خوابیدن مهم‌ترین مواردی است که نباید پس از جراحی بینی تا مدتی معین انجام داد. برخی از بیماران که عینک زدن بخشی از مهم ترین روال ‌های عادی زندگی آنها است نیاز دارند که بدانند پس از جراحی بینی آیا عینک زدن باعث وجود مشکل و یا اختلال هایی در روند بهبودی بینی پس از جراحی می‌شود یا خیر؟ لذا تا انتهای مقاله پیش رو را مطالعه کنید.

بینیت از چه نوعی هست؟
استخوانی
گوشتی
گوشتی - استخوانی
نمیدانم

جراحی بینی به چه دلیل انجام می‌شود؟

•اندازه بینی

•عرض بینی

•شکل بینی

مشاوره آنلاین روی واتساپ
0999 - 11 46 580

•بینی کج

•خرناس

•انحراف سبتوم

•برآمدگی در پل بینی

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید
ارسال

•تروما و شکستگی بینی

•سوراخ ‌های بینی بزرگ

•سوراخ‌ های بینی نامتقارن

•بینی مردانه یا خیلی زنانه

•مشکل در تنفس راحت از طریق بینی

•جبران مشکلات ایجاد شده از عمل قبلی

موارد گفته شده از مهم ترین عواملی است که مراجعین به دلیل آن اقدام به جراحی بینی می‌کنند. برخی از موارد ذکر شده نیازمند تغییرات ساختاری هنگفتی در اعضای بینی جهت دریافت نتیجه مطلوب است و برخی دیگر از آن همچون سوراخ بینی بزرگ بدون نیاز به تغییرات بزرگی نتیجه مطلوب را فراهم خواهد آورد. با مراجعه به مجموعه بزرگ طراح طب می‌توانید انواع مشکلات تنفسی و ظاهری بینی خود را با انجام عمل‌ های زیبایی که توسط متخصصان و جراحان حرفه‌ای انجام می‌شود رفع کنید و از نتایج حاصل آمده رضایتمند باشید.

به چه دلیل نباید بعد از عمل بینی از عینک افتابی استفاده کرد؟

همانطور که می‌دانید پس از جراحی، بینی حالت نرم و انعطاف پذیر و حساسی دارد. باید برخی از موارد از جمله خم شدن از ناحیه کمر و فین کردن را انجام نداده تا دچار عوارض نامطلوب نشوید. در رابطه با عینک زدن پس از جراحی بینی باید بگوییم که بینی دارای نرمی و حساسیت بالایی است و ایجاد فشار بر روی آن باعث ایجاد عوارض می‌شود و نتیجه‌ای دلخواه را به ارمغان نخواهد آورد. بنابراین در افرادی که نیازمند زدن عینک پس از جراحی بینی هستند پیشنهاد می‌کنیم که عینک را به پیشانی بچسبانید و از ایجاد فشار بر روی بینی بکاهید. البته در بسیاری از مواقع پیشنهاد می‌شود برای چشمانی که نیازمند زدن عینک هستند از لنزهای مخصوص استفاده شود و تایم عینک زدن پس از جراحی بینی را به تعویق بیندازند.

آیا پس از جراحی بینی می توان از عینک استفاده کرد؟

تا چه زمانی بعد از جراحی بینی نباید عینک افتابی زده شود؟

در صورتی که عینک دارای وزن سبک باشد و بینی شما را نپوشانده باشد می‌توانید از عینک دقیقاً بلافاصله بعد از جراحی استفاده کنید. اما به صورت کلی پزشکان معتقد هستند که تا ۶ هفته پس از عمل نباید عینک روی بینی قرار بگیرد و حدوداً ۶ هفته الی سه ماه پس از آن که گچ محافظ از روی بینی برداشته شد بر طبق نظر پزشک که تضمین کننده بهبودی کامل بینی است می‌توانید از عینک استفاده کنید.

نگهدارنده‌ عینک بعد از جراحی بینی چیست؟

با استفاده از برخی از نگهدارنده‌ها می‌توان به راحتی از عینک پس از جراحی بینی استفاده کرد. وسیله‌ای که به عنوان نگهدارنده عینک در بازار موجود است به سر شما اتصال داده شده است و وزن و حجم عینک را از روی بینی برداشته است. سایت معتبر و متخصص طراح طب با ارائه انواع خدمات زیبایی مربوط به بینی تضمینی را به شما می‌دهد تا پس از مشاوره شدن با این تیم بزرگ و متخصص از بهترین نوع جراحی متناسب با نوع چهره و نوع بینی خود بهره‌مند شوید و از نتیجه مورد نظر خود پس از جراحی برخوردار شوید. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید از مشاوران و متخصصان درخواست راهنمایی جهت انجام جراحی بینی کنید و یا سوالات و ابهامات خود را در رابطه با جراحی بینی و مراقبت ‌های پس از آن برطرف نمایید.

آیا پس از جراحی بینی می توان از عینک استفاده کرد؟

نکات مهم در عینک زدن پس از جراحی بینی

بینی پس از جراحی دچار حساسیت و نرمی خاصی می‌شود. نگهداری از آن بر عهده بیمار است و بیمار باید تمام سعی و تلاش خود را در حفاظت و مراقبت از بینی خود تا ۶ هفته الی سه ماه پس از جراحی داشته باشد. با اعمال احتیاط پس از جراحی بینی می‌توان از نتیجه مطلوب آن برخوردار شد و از هر نوع عوارض و یا ضررهای پس از جراحی جلوگیری کرد. اما در صورتی که دچار ضربه و یا حادثه پس از جراحی بینی شدید پیشنهاد می‌کنیم در اقدامات اولیه به جراح خود مراجعه کنید تا اقدامات اولیه بر روی بینی شما اعمال شود. سایت طراح طب که لینک آن در این مقاله درج شده است با وجود کارشناسان و راهنمایان حاذق و کاربلدی که در آن حضور دارند می‌تواند سوال و ابهامات شما را در خصوص کلیت جراحی بینی رفع کند، البته شما می‌توانید با بررسی‌ میزان رضایت مراجعین قبلی و میزان تخصص جراحان و متخصصان این مجموعه این مجموعه را جهت جراحی بینی خود انتخاب کنید.

کلام آخر

استفاده از عینک آفتابی پس از جراحی بینی به دلیل عدم نیاز ضروری به آن به هیچ عنوان تا ۶ هفته الی سه ماه توصیه نمی‌شود و پیشنهاد می‌کنیم که از زدن آن به صورت جدی خودداری کنید، اما اگر در صورتی که دارای چشمان ضعیف و مجبور به زدن عینک هستید باید بگوییم که با استفاده از نگهدارنده‌های مخصوص و یا لنزهای مربوطه می‌توانید از وجود فشار بر روی بینی توسط عینک جلوگیری کنید. در این مقاله به صورت جامع و کامل به مهم‌ترین سوال در رابطه با جراحی بینی توسط افرادی که نیازمند زدن عینک پس از جراحی بینی هستند، پرداختیم. با معرفی وب سایت طراح طب شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک این سایت معتبر به صورت غیر حضوری تحقیقات گسترده‌ای در این رابطه داشته باشید و بهترین نوع جراحی بینی که مناسب با صورت و سایر اجزای چهره‌های شما هست مطلع شوید و با جراحی بینی در این مجموعه از زیبایی بی انتهای خود بهره‌مند شوید.

مشاوره جراحی بینی

با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

مشاوره و نوبت دهی
[از 10:30 الی 20:30]
021 91071259
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عنوان های مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی سوال شما توسط کارشناسان طراح طب پاسخ داده خواهد شد.
ارسال نظر
مشاوره آنلاین
راه‌های ارتباطی