تزریق بوتاکس بعد از عمل بینی امکان پذیر است؟

تزریق بوتاکس بعد از عمل بینی امکان پذیر است؟

سم بوتولینوم از درمان ‌های متداول رفع چین و چروک است که در بخش خدمات زیبایی قرار دارد. این روش زیبایی عمدتاً در ایالات متحده، ایران و سایر نقاط جهان مورد انجام قرار می‌گیرد و از جمله روش‌ های رایج پزشکانی است که به دنبال ترکیب درمان ‌های زیبایی هستند. یکی از دلایلی که در زمان تزریق بوتاکس پس از عمل بینی باعث حساسیت و نگرانی افراد شده است حساسیت بالای عمل بینی است که تزریق بوتاکس پس از آن را نگران کننده معرفی کرده است. اگر قصد دارید در رابطه با تزریق بوتاکس بعد از جراحی بینی اطلاعاتی مفید و کاربردی کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بینیت از چه نوعی هست؟
استخوانی
گوشتی
گوشتی - استخوانی
نمیدانم

کارایی بوتاکس چیست و در چه قسمت هایی قابل انجام است؟

سم بوتولینوم نوعی نوروتوکسین قوی است که به ماهیچه های بیش فعال صورت تزریق می‌شود که باعث شل شدن موضعی عضلانی می‌شود و تا حدود دو هفته جهت اعمال کارایی کامل مواد در صورت برای صافی و رفع چین و چروک زمان نیاز است.

مشاوره آنلاین روی واتساپ
0999 - 11 46 580

در برخی از خدمات زیبایی بوتاکس شاهد تزریق بوتاکس بر روی نوک بینی جهت رفع افتادگی هستیم، این روش زیبایی بینی به واسطه‌ی تزریق بوتاکس روشی کم هزینه و کم ریسک برای اشخاصی که قصد دارند نوک بینی خود را به بالا بکشند است. این روش زیبایی باید هر ۶ ماه یک بار انجام شود، زیرا حداکثر اثر آن تا ۶ ماه است و این روش برای افرادی که به تازگی جراحی بینی داشته‌اند پیشنهاد نمی‌شود. میانگین ۳ ماه نیاز است که بین جراحی بینی و تزریق بوتاکس بر نوک بینی فاصله باشد.

زمان مناسب تزریق بوتاکس بعد از جراحی بینی

تزریق بوتاکس برای زیبایی یک جراحی کم تهاجم و آسیب است، اما در رابطه با تزریق بوتاکس بر نواحی صورت که با بینی ارتباط دارد همچون نوک بینی نیاز به بررسی و تحلیل است. به صورت کلی تزریق بوتاکس بر عضوی از صورت چون پیشانی به دلیل عدم وجود ارتباط خاص با بینی نیاز نیست که زمان زیادی را صبر کرد و تقریبا ۳ الی ۴ هفته فاصله بین جراحی بینی و تزریق بوتاکس بر پیشانی وقفه‌ی ایده‌آل و متناسب است. اما در رابطه با تزریق بوتاکس بر نوک بینی جهت رفع افتادگی نوک آن نیاز است که مابین ۲ الی ۴ ماه صبر نمود. تورم و کبودی از جمله علائمی است که پس از جراحی بینی تا مدت‌ها همراه بینی و صورت بیمار است. پس از گذشت ۲ ماه نوک بینی و میزان تورم آن بررسی می‌شود تا از عدم وجود تورم و سلامت ساختار نوک بینی اطمینان حاصل شود‌.

جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی شماره خود را وارد نمایید
ارسال

نکات مهم در تزریق بوتاکس در نواحی بینی

با توجه به تورم و عدم تشخیص حالت نهایی بینی و عدم فرم گیری دقیق استخوان بینی و حساسیت پوست ببینی، تزریق بوتاکس به نوک بینی جهت بالا آمدن نوک آن فشاری به بینی وارد می‌کند، که می‌تواند عوارض سنگینی را متحمل شود. لذا انجام تزریق بوتاکس به بینی را حداقل ۳ ماه بعد از جراحی بینی انجام دهید تا نتیجه مطلوب و دلخواهی را کسب کنید. البته نیاز به درج این موضوع است که تزریق بوتاکس به سایر نواحی صورت به جز بینی بعد از جراحی بینی تداخلی ایجاد نخواهد کرد و درصد بالایی از نتیجه رضایت خواهند داشت. ‌اما با این توصیفات هم برخی پزشکان معتقد هستند که تزریق بوتاکس بعد از جراحی بینی بهتر است تا مدت زمان ۱ الی ۲ ماهه به تعویق بیفتد تا نتیجه مورد رضایت مراجعین قرار بگیرد.

تزریق بوتاکس بعد از عمل بینی امکان پذیر است؟

تزریق بوتاکس به بینی بهتر است یا فیلر؟

تزریق بوتاکس به بینی تنها منتهی به بالا آمدن نوک بینی خواهد شد. در برخی مواقع مراجعین زیبا جو علاوه بر بالا کشیدن نوک بینی به حالت دهی و تیزی نوک بینی هم تمایل دارند که در این روش فیلر بینی می‌تواند روش مطلوبی باشد. در روش فیلر بینی تزریق به داخل عضله بینی انجام می‌شود که رگ ‌های ریز بینی ممکن است به دلیل دقیق بودن کار دچار انسداد شوند. اما نیاز به ذکر است که فیلر بینی مدت محدوده‌ نتیجه مطلوب را بر جا می‌گذارد و در این روش تیزی نوک بینی به نوعی غیر واقعی و در واقع نمایشی خواهد بود و پس از یک زمان محدود اثر آن از بین خواهد رفت. اگر قصد دارید که فیلر بینی و یا تزریق بوتاکس به نوک بینی را با دقیق ترین روش و به دست پزشکان متخصص و حرفه‌ای انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت طراح طب مراجعه کنید تا از نتیجه نهایی کار خود رضایتمند باشید.

مزیت های تزریق بوتاکس بعد از جراحی بینی

بوتاکس ریسک کمتری به نسبت جراحی بینی خواهد داشت و به دلیل محدوده‌ی زمانی که دارد، اثر آن پس از مدتی از بین خواهد رفت، اما در جراحی بینی حالت بینی به یک شکل دائمی تغییر خواهد کرد و هیچ روشی به غیر از جراحی دوباره جهت تغییر فرم بینی وجود ندارد که دائمی باشد. هزینه بوتاکس برای بالا بردن نوک بینی نسبت به تزریق بوتاکس به سایر نواحی صورت بسیار کم می‌باشد.

پزشک برای استراحت پس از تزریق بوتاکس به بینی تنها چند روز را در نظر می‌گیرد، در حالی که جراحی بینی نیاز به چندین هفته و در برخی مواقع جهت مراقبت از بینی یک سال هم نیاز به استراحت و مراقبت خواهد بود. افرادی که به دنبال رفع نواقص و افزایش زیبایی خود هستند، بهترین روش که در آن درصد نتیجه دلخواه بالا است، صرف هزینه متناسب و نیازمند استراحت و ریکاوری کمتر است را می‌پذیرند، در این خصوص باید بگوییم که مشاوره گرفتن از یک پزشک و جراح حرفه‌ای بهترین راه جهت کسب اطلاعات دقیق تر است. سایت طراح طب با ارائه مشاوره‌ های دقیق پیش‌ از انجام جراحی بینی، مراجعین را به صورت کلی و جزئی از مسائل، احتمالات و نتیجه نهایی، مراحل و روند استراحت پس از اقدامات زیبایی آگاه می‌کنند.

تزریق بوتاکس بعد از عمل بینی امکان پذیر است؟

جمع بندی

در انجام اقدامات زیبایی علاوه بر رعایت موارد ذکر شده پزشکان و دقت بر مشاوره‌ های ارائه شده، انتخاب یک مجموعه معتبر و حرفه‌ای که از میزان رضایت بالا مراجعین برخوردار است، یک نکته مهم است که باید توسط مراجعین رعایت شود. مجموعه‌ معتبر طراح طب با ارائه مشاوره های پیش از جراحی و ارائه نمونه کارها و وجود رضایت بالای مراجعین مرکزی معروف جهت انجام جراحی ‌های زیبایی است که برای اطلاع از سایر موارد کافیست بر روی لینک مندرج در این صفحه کلیک کنید.

مشاوره جراحی بینی

با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

مشاوره و نوبت دهی
[از 10:30 الی 20:30]
021 91071259
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عنوان های مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی سوال شما توسط کارشناسان طراح طب پاسخ داده خواهد شد.
ارسال نظر
مشاوره آنلاین
راه‌های ارتباطی